Obserwatorzy

sobota, 20 lipca 2013

Zakupy lipiec

WIEM WIEM miałam nie kupować... ale otworzyli u mnie sklepik kosmetyczny gdzie można sobie wejść wszystko dotknąć, pooglądać, poczytać no i stało się zaopatrzyłam się w:


  • Pilniczek w róże:)
  • 3 gumki
  • balsam do ciała czarna porzeczka 
  • chusteczki odświeżające Marion  sam raz na wyjazd
  • no i... oglądam sobie całe wnętrze obracam się a tam?... lakiery Golden Rose jakie chcesz! były nawet Jolly Jewels ale na razie tylko 4. Nie długo dostawa będzie...aż się boje hehe. A te lakiery to: nr 204 i 236
Do włosów kosmetyków na szczęście nic nie kupiłam :) opanowałam się:D
I jak podobają wam się moje drobne zakupy ?:)
Malutka

6 komentarzy:

  1. jestem ciekawa tego balsamu ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie pachnie:)
    ale teraz juz troszke załuje bo mam tych balsamów :P

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne lakiery, mam ten zielony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również podobają się lakiery i ten balsam -musi pięknie pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zakupki :) Piękne lakiery, a balsam pewnie do zjedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. balsam joanna miałam i lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń