Obserwatorzy

wtorek, 16 lipca 2013

Co planuję zabrać na tydzień wakacji?

Hej dziewczyny:)
w sierpniu tak od 9 planuje z narzeczonym pojechać nad morze tak na 3 dni potem powrót i na drugi dzień do Szklarskiej poręby:)
Mam nadzieję, że nasze plany się spełnią:D
nad morzem byłam jakieś minimum 15 lat temu czyli dawno :)
A co zabiorę ze sobą ? ojej trudny wybór, ale już pomału planuję:)
Kosmetyki do włosów, do twarzy, do ciała... jest tego

  • 2 szczotki 
  • opaska moja ulubiona :)
  • chusteczki do demakijazu
  • tusz do rzęs z avon 
  • 2 pomadki
  • mgiełka do ciała
  • krem do rąk lirene
  • spray do włosow schauma
  • zel do ciała malina i hibiskus
  • balsam malina i hibiskus
  • szampon alterra papaja i bambus
  • odzywka b/s naturia pokrzywa i mięta
  • odlewka maski bingo spa glinka ghassul
  • olejek arganowy joanna 
  • pianka tylko do grzywki
  • balsam gliss kur oil nutritive
  • olejek gliss kur
  • podkład l'oreal true match


  • jeszcze : dezodorant Fa
  • Tonik na wypadanie włosów pięknie pachnie :)
  • perfumy z avon
  • krem do twarzy olay 
  • 2 gumki i wsuwki
Najważniejsze dla mnie będzie zabezpieczanie włosów żeby się nie wysuszyły nad morzem np. dlatego biorę schaumę, olejek arganowy, i olejek gliss kur :) zobaczę co się najlepiej sprawdzi. Próbowałam wybrać jak najmniejsze kosmetyki żeby po prostu jak najwięcej miejsca było na co innego :) ahhh nie mogę się już doczekać wiem, że jeszcze prawie miesiąc, ale ja już jestem myślami na wakacjach :)
Pewnie jeszcze coś dorzucę do tej listy :)
Co jeszcze byście mi poleciły wziąć nad morze żeby uchronić moje włosy przed wysuszeniem, rozdwojeniem?

Malutka

6 komentarzy:

  1. ja przede wszystkim życzę Wam pogody - mieszkam nad morzem i ostatnio z pogodą kiepsko - przede wszystkim wieje :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam ten sam dylemat, na dodatek wybieram się do Egiptu, więc upał murowany :) Martwię się już jak to zniosą i tak moje przesuszone włosy :) Też będę stawiać na olejki i cięższe maski z silikonami. Ale Twój zestaw wydaje się być naprawdę dobrze przemyślany, masz wszystko czego Ci będzie trzeba :) Życzę udanego wypoczynku i pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej, dużo tego! ja na 2 tygodnie też miałam problem co zabrać. Kupiłam w Rossmannie małe buteleczki i po przelewałam wszystko do nich, żeby zajmowały mniej miejsca:D

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo tego, ale ja też zawsze dużo zabieram

    OdpowiedzUsuń