Obserwatorzy

poniedziałek, 1 lipca 2013

Współpraca PILOMAX

Jakie było moje zdziwienie, gdy dziś zobaczyłam jak listonosz podaje mi paczkę i widzę, że z Pilomaxu :)
Banan od razu :)
Jest to moja pierwsza współpraca i to od razu z taką firmą! :D
Mam już jedną maseczkę do z aloesem do włosów cienkich i bez objętości. Bardzo mi się spodobała.
Teraz mam okazję przetestować maski : do włosów suchych i zniszczonych ciemnych oraz do włosów farbowanych.





od lewej: maska regenerująca włosy suche i zniszczone
maska do włosów ciemnych farbowanych
turban i grzebyczek :)
katalog
Mina mojej niuni: znów się zacznie ... :P

Najbardziej cieszę się chyba z tego turbanu  :D
Kosmetyki tej firmy można kupić na : doz.pl, aptekagemini.pl (apteki internetowe)
Wkrótce będą recenzje:)

Malutka

6 komentarzy:

  1. Gratuluję współpracy i czekam na recenzję maski do włosów suchych i zniszczonych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również gratuluję i z niecierpliwością czeka na recenzje! ;)

    Zapraszam również do siebie: http://aleksandriaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję współpracy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. GRATULUJĘ;Niunia jest wspaniała!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje:)
    tak jest wyjątkowa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, gratuluję współpracy, marzy mi się taki turban, więc tym bardziej "zazdraszczam" ;)
    Czekamy na recenzje :)
    Psina cuuudna :)

    OdpowiedzUsuń