Obserwatorzy

czwartek, 17 stycznia 2013

Aktualizacja włosów styczeń 2013

Tutaj na zdjęciu mam juz nałożone to mleczko co kupiłam na puszenie się włosów i jestem zadowolona no i są troszkę krótsze niż w grudniu, ponieważ podcinałam końcówki , ale za to zdrowsze:) muszę teraz tylko znajdywać więcej czasu na ich pielęgnowanie i będą takie jakie chce:) musze nauczyć się regularnie olejować:D przed zdjęciem miałam włosy spięte klamra dlatego takie lekko pofalowane. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 komentarze:

  1. piękne są, ładnie błyszczą i co najważniejsze są proste ;) moje marzenie. Chciałabym mieć już taką długość jak Ty, moje sięgają dopiero do ramion.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo mi miło:) proste są fakt jak po prostownicy.Ja chciałabym taką do pasa :d

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne włosy :D
    Bardzo podoba mi się taki kolor :) Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, kolor jes piekny :-)
    Ogolnie wloski masz ladne. Bynajmniej ladniejssze od moich :-)

    OdpowiedzUsuń