Obserwatorzy

piątek, 25 stycznia 2013

nivea straight&easy balsam prostujący włosy puszące się

Opis produktu:
Balsam prostujący do włosów wchodzący
w skład linii Straight & Easy pozwala osiągnąć efekt prostych włosów natychmiast i na długo
- bez konieczności stosowania prostownicy. Unikalna formuła z zawartością oleju babassu wygładza włosy, zapewniając im długotrwałą ochronę przed wilgocią oraz strumieniem gorącego powietrza suszarki. Zapobiega puszeniu się włosów, nie obciążając ich. Wystarczy rozprowadzić balsam na wilgotnych włosach, a następnie wysuszyć suszarką wyciągając na grubej szczotce.
Chroni włosy przed wysoką temperaturą podczas stylizacji do 200 st C
Balsam:
- zapewnia łatwe prostowanie i kuszący blask włosów na długo,
- chroni przed wilgocią i gorącym powietrzem,
- nie wymaga spłukiwania.

Skład: Aqua, Cyclomethicone, Propylene Glycol, Panthenol, Niacinamide, Orbignya Oleifera, Polyquaternium-4, PEG/ PPG-17/18 Dimethicone, Dimethiconol, Amodimethicone, Cetrimonium Chloride, Xanthan Gum, Carbomer, Trideceth-12, Trisodium EDTA, Aminomethyl Propanol, Phenoxyethanol, Methylparaben, Geraniol, Linalool, Benzyl Alcohol, Limonene, Parfum 

Moja opinia:
Bardzo ładnie pachnie i to jedyny plus jaki widzę.
Stosuję go na włosy zaraz po umyciu i suszarką susze włosy. Balsam nic nie pomaga na dodatek skleja mi włosy wyglądają jak tłuste... Opakowanie ładnie wygląda, ale przy użyciu już jest gorzej wyciska się zawsze za dużo niż się chce. Szkoda tylko wydanych 13 zł :/czytałam, że pomaga przy użyciu prostownicy tyle, że ja włosy mam proste:) i nie chce niszczyć za bardzo... zastanowię się jeszcze jak je wykorzystać.

2 komentarze:

  1. Czyli można sobie darować ;) A już myślałam, że znajdę coś na moje puszące się kłaki (o ja głupia, jeszcze potraktowałam je cieniowaniem ;/)

    OdpowiedzUsuń
  2. cieniowanie nic nie da wiem to po sobie:) spróbuj to mleczko co opisywałam controll sleek look milk może ono Ci pomoze:) mi pomogło

    OdpowiedzUsuń