Obserwatorzy

czwartek, 17 stycznia 2013

Controll Sleek look milk mleczko

Opinia producenta
Sleek Look Milk mleczko do prostowania nadające włosom gładkość orazniesamowity połysk bez efektu przetłuszczania, zapobiega puszeniu się włosów. Aksamitna konsystencja zawierająca masło SHEA, które wygładza i pielęgnuje włosy.Stosować na osuszone włosy, nie spłukiwać
Skład
Aqua,Cetearyl Alcohol,ButyrospermumParki, Cetrimonium Chloride, Isopropyl Alcohol, Stearalkonium Chloride, Lecithin, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Inulin, Citric Acid, Alcohol, Polyquaternium-11, Dimethicone, Citrus Dulcis, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Prropylparaben,Parfum, Hydroxyisohexyl 3- Cyclohexene Carboxaldehyd, Citronellol, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Limonene, Alpha- Isomethyl Ionone

Uff ...:p musiałam sama ten skład napisać bo nigdzie w necie nie ma  :D 
Uprzedzam, że będą same ochy i achy :d to mleczko to chyba najlepszy kosmetyk do włosów jaki kiedykolwiek kupiłam. W końcu ktoś uporał się z moimi puszącymi się włosami i zrobił z nich gładkie lśniące pasemka włosów. Mleczko jest z firmy Metamorphose jeśli ktoś chciałby wiedzieć na necie znalazłam tylko str tej firmy, ja ją dostałam u swojej fryzjerki za 25 zł butelka 150 ml z dozownikiem. Łatwo się je nakłada wystarczy u mnie odrobina tego cudu żeby ujarzmił moje włosy.Polecam wszystkim dziewczynom, które miały problem z puszącymi się włosami.! minusem mleczka jest to, że jest trudno dostępny na necie go nie widze jedynie co pozostaję u fryzjera pytać i szkoda ( nie wiem może tylko ja mam takie coś) nie czuć w ogóle żadnego zapachu, ale to niiic ważne, że pomaga:p


















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 komentarz: