Obserwatorzy

wtorek, 15 stycznia 2013

Odżywka Isany z olejkiem z babassu

Opis produktu:
Odżywcze składniki pielęgnacyjne wzbogacone olejkiem babassu  wzmacniają włosy.Długotrwałe wygładzenie i łatwe rozczesywanie niesfornych i kręconych włosów. Wysokiej jakości aktywne substancje ze specjalnym składnikiem zapobiegającym puszeniu się włosów. włosy łatwo się rozczesują i nabieraja olśniewającego połysku . Miły zapach uprzyjemnia mycie włosów.
Skład:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Cetrimonium Chloride, Bis-diglyceryl Polyacyladipate-2, Orbignya Oleifera Oil, Behentrimonium Chloride,Hydroxyethylcellulose, Isopropyl Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Citric Acid, Sodium Hydroxide.
Moja opinia:
Hm oprócz tej mam jeszcze 2 takie odżywki tą widać ile zużyłam:) postanowiłam ją za wszelka cene dostać ( a teraz o to bardzo trudno) ponieważ tak wszystkie wizażanki ją zachwalają i na blogach też widze:) no i mam udało się aż 3 szt, hmm włosy po niej nie są jakieś super troszke szczerze mówiąc zawiodłam się tyle co naczytałam się na jej temat spodziewałam sie lepszych efektów. Co mogę o niej dobrego powiedzieć? na pewno to, że włosy po niej mam gładkie, nawilżone, i łatwo rozczesują się myslałam, że dzięki niej będą się mniej puszyć, ale niestety:/ jak się puszyły tak się puszą. Ale i tak będę jej używać:) może po dłuższym stosowaniu coś zdziała więcej.
Konsystencja także jak dla mnie jest za rzadka lubię gęste odżywki. Za to szampon podoba mi się bardziej:)

2 komentarze:

  1. Szkoda, że już nie można jej dostać. Miałam ochotę ją wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. zaglądaj na allego pojawia się co jakiś czas:)

    OdpowiedzUsuń