Obserwatorzy

niedziela, 27 stycznia 2013

Co kupić a co nie moim zdaniem...:)


Na zdjęciu pokazuje to co mi się nie spodobało. gliss kur shea cashmere serum w sprayu, który miał moje włosy pielęgnować i sprawić, że będą miękkie efekt? nic null zero. psikałam sobie tak o bo naprawde nic nie działało, następna odzywka w sprayu dove , która miała odżywiać suche i puszące włosy zadziałało?? nieee jedynie może lepiej rozczesywały mi się włosy po niej, jedwab biosilk hmmm tu mam mieszane uczucia bo mi się nie wydawał taki zły, ale sa w nim niby same silikony i czytam wasze wpisy, że lepszy jest chi. W biosilku podobał mi sie zapach no i włosy mi się po nim błyszczały, ale sróbuje tego chi i osadze czy jest lepszy:) odżywka z isany połysk jedwabiu. Po niej moje końcówki były jeszcze bardziej  suche i plątały się...serum w tubce Gliss Kur przeznaczona jest do włosów suchych i zniszczonych pozostawić na 1 min
ja trzymałam dłużej. Zapach chemiczny nie podoba mi się w ogóle nic nie robiła szkoda 4 zł :p, Nivea Straight & easy ma za zadanie prostować włosy i zapobiegać ich puszeniu a także chroni przed wysoką temperaturą do 200 st.C sposób użycia rozprowadż balsam na wilgotnych włosach. Wyprostuj włosy na szczotce podczas suszenia lub po wysuszeniu użyj prostownicy. Ja ją stosowałam tylko na suszarkę to efektu nie było musiałam pewnie użyć prostownicy, ale szkoda mi włosów na prostownice:/, Gliss kur balsam oil nutritive użyłam go raz ładnie pachnie włosy są miękkie nie jest on do końca zły, ale innych efektów się spodziewałam po nim opisałam go tu , Pantene krem super gładkość po pierwsze nie wiem jak go używać bo chyba mi dozownik nie działa. To odkręcam i sama wylewam odrobinę po drugie włosy tłuste tam gdzie go nałoże, także jest  przeciw puszącym się włosom, pantene serum nie czułam żeby chronił moje włosy przed uszkodzeniami na szczęście już prawie zużyte:) ,Vatika olejek kokosowy jakoś nie mogę się do niego przekonać dawałam już tyle szans... dla mnie on śmierdzi i wysusza mi włosy
Teraz kosmetyki, które mogę polecić czyli Szampon wzmacniający  Nivea Vital , który ma za zadanie pielęgnować, odczuwalnie pogrubia i wzmacnia włosy. Nie mam nic złego do powiedzenia na jego temat  ładny zapach ekstrakt z granatu i płynna keratyna, włosy mi się po nim błyszczą, sa zdrowsze i wzmocnione Polecam, tabletki Vitapil opisywałam je nie dawno:) , szampon dermena również wspominałam już o nim wcześniej także jestem w trakcie jego stosowania i mogę napisać juz teraz, że włosy po nim mniej wypadają! a mi naprawde wypadały baaardzo są także grubsze i zdrowsze, kosztuje 30zł, no i moja ukochana maseczka mleczna z kallosa opisana jest tu, mleczko przeciw puszeniu zastępuje mi wszystkie teraz te kosmetyki co mam na puszenie:p opisane jest tu : , alterra odżywka granat i aloes także opisana tu: próbki Nivea long repair opisana tu : Gliss kur tubka opisana tu: płukanka octowa od Marion, wcierka Jantar, szampon Dabur Vatika słodkie migdały opisany tu : szampon isana z olejkiem z babassu, odżywka Garnier awokado i masło karite, maska Stapiz sleek line 











1 komentarz:

  1. Same ciekawe kosmetyki.Ciekawa jestem Vatiki.Nawet się zrymowało.

    OdpowiedzUsuń