Obserwatorzy

piątek, 25 stycznia 2013

Odżywka granat i aloes Alterra

Opis produktu
W odżywce zostały wykorzystane wybrane składniki najlepszej jakości. Wysokowartościowa kompozycja roślinna z ekstraktem z aloesu, granatu i kwiatu akacji pielęgnuje, nawilża oraz wzmacnia zmęczone, suche i zniszczone włosy.
Produkt:
- wolny od syntetycznych barwników, aromatów i konserwantów,
- bez silikonów, parafiny i innych produktów naftowych,
- przebadany dermatologicznie,
- wegański.

Skład: Aqua, Alcohol*, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Myristyl Alcohol, Glycine Soja Oil*, Punica Granatum Seed Oil*, Ricinus Communis Oil*, Punica Granatum Extract*, Aloe Barbardensis Extract*, Acacia Farnesiana Extract*, Lauroyl Sarcosine, Sodium Lactate, Hydroxyethylcellulose, Carthamus Tinctoris Oil*, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil
Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citronellol**, Citral**,
* Składniki z certyfikatem rolnictwa ekologicznego
** Naturalne olejki eteryczne
Moja opinia
Hmm odżywka pozytywnie mnie zaskoczyła tyle czytałam o tych produktach alterry, że postanowiłam jakiś wypróbować padło na odżywkę granat i aloes:) kupiłam ją w rossmanie za 9,99 zł. i użyłam od razu ciekawa jej efektów. Odżywka ma gęstą, białą konsystencję fajnie się rozprowadza na włosach, opakowanie też jest ok  poręczne, trzymam ją tak ok 5 min po czym spłukuję. Po niej włosy mam delikatne w dotyku.Czuję już to podczas zmywania jej:) i nawilżone.
 Ja mam problem z suchymi końcówkami a ona pomaga  mi je nawilżyć:)zapach także ma ładny. jedynym minusem jest to, że jest dostępna w Rossmanie:/ a ja mam daleko do niego bardzo. Na pewno skuszę się teraz na inne kosmetyki firmy alterra a wy jakie polecacie?:) Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz