Obserwatorzy

wtorek, 22 stycznia 2013

balsam i serum Gliss Kur dla włosów rozdwajających się

Opis produktu:
Balsam z olejkami pielęgnacyjnymi (arganowym i shea) odbudowuje i regeneruje suche partie włosów , zapobiega rozdwajaniu się końcówek oraz zapewnia łatwe rozczesywanie.
Przeznaczony do stosowania po każdym myciu włosów Balsam należy wmasować we włosy po ich umyciu, a po kilku minutach spłukać.
Skład : aqua, cetearyl alcohol, quaternium-87, dimethicone, isopropyl myristate, stearar- midopropyl dimethylamine, glyceryl stearate, distearoylethyl hydroxyethylmonium methosulfate, propylene glycol, ceteareth-20, citric acid, phenoxyethanol, polyquaternium-37, propylene glycol dicaprylate/dicaprate, dimethiconol, methylparaben, pantolactone, parfum, laurdimonium hydroxypropyl hydrolyzed wheat protein, hydrolyzed wheat protein, argania spinosa, butyrospermum parkii,
ppg-1 trideceth-6, linalool, limonene, hexyl cinnamal, benzyl salicylate, citronellol, ci 47005, ci 15985
Moja opinia
Cena: dałam za niego 9,99zł, sama nie wiem co o nim myśleć raz podoba mi się raz nie podoba...Jedyne co mnie zachwyciło to zapach i konsystencja lubię takie gęste odżywki, balsamy. Po wysuszeniu raz włosy mam gładkie raz suche. Muszę znależć przyczynę czy to on powoduję suchość czy coś co stosuje przed nim.



Balsam









Serum w tubce
Oil Nutritive Soforthilfe Intensivkur -
Moje włosy są suche i cienkie, potrzebują więc nawilżenia i regeneracji - to może dać im odpowiednio skoncentrowany kosmetyk. Będąc na zakupach w Rossmannie, zainteresowały mnie małe tubki odżywek Gliss Kura. Kierowana obecnością w nazwie olejków, postanowiłam wypróbować ten kosmetyk.
Intensywna odżywka Gliss Kur ma za zadanie świadczyć naszym włosom natychmiastową pomoc. Jest to kosmetyk przeznaczony do włosów długich, skłonnych do łamania się. Ma naprawiać strukturę włosów, wygładzać ich powierzchnię. Kosmetyk nakłada się na 1 minutę, po czym spłukuje.
Tubka zawiera 20 ml - przy długich, przesuszonych włosach wystarczy to na jedno użycie. Kosmetyk ma fajną, kremową konsystencję, którą łatwo jest równomiernie rozprowadzić na włosach. Zapach kosmetyku jest świeży i jakby owocowy, niezbyt intensywny. Po nałożeniu na włosy odżywka faktycznie zaczyna działać bardzo szybko - zmiękcza włosy, wygładza - już podczas spłukiwania są gładkie, co stanowi potem bardzo duże ułatwienie przy rozczesywaniu.
Polecam tę odżywkę zwłaszcza osobom potrzebującym intensywnie działającego kosmetyku, który na włosach należałoby trzymać dosłownie chwilę. Wiadomo, że nie zawsze mamy czas na to, by kilka minut trzymać na włosach ulubioną maskę i wówczas - gdy chcemy uzyskać efekt wygładzonych, nawilżonych włosów - na pewno warto sięgnąć po kosmetyk Gliss Kura.
Skład

3 komentarze:

  1. Kiedyś zastanawiałam się nad kupnem któregoś z kosmetyków z tej serii, bo spodobał mi się skład, a mianowicie obecność olejków i masła shea. Jednakże się nie zdecydowałam, a po Twojej recenzji widzę, że to błąd, skoro tak dobrze nawilża ;) Może przy kolejnej wizycie w Rossmanie skuszę się na tę mini wersję, na spróbowanie ;)

    Pozdrawiam! +obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam odżywkę z żółtej serii nawet dobrze wspominam, ciekawe jakby się teraz sprawiła:D
    Balsamu nie widziałam:<

    OdpowiedzUsuń
  3. skład niezły, jednak ja za gliss kurem nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń