Obserwatorzy

niedziela, 27 stycznia 2013

Kuracja z olejkiem arganowym


Opis produktu
Nowa linia produktów stworzona do pielęgnacji wszystkich rodzajów włosów, szczególnie polecana do włosów suchych i zniszczonych. Wyjątkowe formuły produktów oparte zostały na bazie olejku arganowego, zwanego `marokańskim złotem`, który pomaga zapewnić włosom 7 efektów:
- przywraca piękny połysk,
- regeneruje włosy od wewnątrz i wygładza,
- ułatwia rozczesywanie i układanie,
- wzmacnia i nawilża,
- nadaje miękkość i elastyczność,
- chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych,
- zapobiega puszeniu się włosów.
Kuracja z olejkiem arganowym - jedwabista konsystencja produktu pozwala na równomierne rozprowadzenie preparatu na włosach, jest natychmiast wchłaniana, nie obciąża i nie zostawia żadnych osadów we włosach.

Skład: Cyclopentasiloxane (and) Dimethiconol, Dimethicone, Phenyltrimethicone, Isopropyl Myristate, Argania Spinosa Kernel Oil, Parfum, Cl 47000, Cl 26100, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Benzyl Cinnamate


Cena od 9,90 - 11.00
dostępność: łatwa drogerie, molochy itd
Moja opinia:
Buteleczka zawiera 50 ml. Kupiłam ją za 9,99 zł. Głównie po to by nawilżyć i ochronić przed mrozem  końcówki włosów. Jestem zaskoczona, bo się sprawdza  czuję, że chroni moje końcówki włosów przed wysuszeniem. 
Zapach, który bardzooo mi się podoba i z chęcią się go nakłada 
Wydajność także jest ok wystarczy 1- 2 kropli by nawilżyć końcówki. 
Myślałam, że po nałożeniu włosy będą wyglądały na tłuste jak to nie raz mi się już zdarzyło, ponieważ ma gęstą konsystencje.
Minusem jest to , że po nałożeniu serum po kilku godzinach trzeba powtarzać zabieg, ponieważ nie czuć zapachu ani nawilżenia jedyne co widzę do końca dnia to to, że się błyszczą i są gładkie. Dodam jeszcze, że można je stosować zarówno na suche jak i mokre włosy. Ja je stosuję na suche.  Za te pieniądze polecam!:)

1 komentarz:

  1. Zastanawiałam się nad kupnem tej kuracji, ale w końcu zdecydowałam się na zapas jedwabiu z tej samej firmy. Teraz widzę, że warto się jednak w niego zaopatrzyć, jako alternatywę ;)

    OdpowiedzUsuń