Obserwatorzy

czwartek, 21 marca 2013

Bollywood

Nie wiem czy lubicie hinduskie filmy i piosenki , ale ja się zakochałam w nich jakis czas temu 3-4 lata temu.
Może wam się spodoba tamten świat i chociaż na chwile przeniesiecie się razem ze mną:D oto kilka piosenek:) Uzbrojcie się w cierpliwosc trwaja po kilkaaa minut:p
Ps spójrzcie na włosy tam kobiet spiewających...:D




















ten ostatni jest z mojego ukochanego filmu "czasem słońce czasem deszcz" Kabhi Khushi Kabhie Gham...  polecam tym którzy choć troszkę sie zainteresowali w sam  raz np na sobotni wieczór:) film trwa 4-5 godz:p
dla ciekawych 1 film nawet kręcili u nas w Zakopane:) 



Musiałam dodać:p przyłapana na oglądaniu:p

7 komentarzy:

  1. Kocham "czasem słońce czasem deszcz"! Do kolejnych ulubieńców wpasował się "Gdyby jutra nie było" (nawet moja mama się na nim popłakała - szok!) no i kultowy "Don" :) Nie mogę się napatrzeć na piękne stroje, prześliczne makijaże, dźwięczną muzykę (choć niektórzy przyrównuja ją do miauczenia kota) i poruszające scenariusze. Moja miłość do tych filmów wciąż trwa od 13. roku życia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ulubiona z podanych to zdecydowanie Tumse Milke Dil Ka Jo, chociaż film był średni jak dla mnie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli jeszcze nie oglądałas to polecam Ci naprawdę "gdyby jutra nie było" przepiękny i wzruszający;)

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam :) bardzo fajny, ale też wzruszający:)

    OdpowiedzUsuń