Obserwatorzy

piątek, 15 marca 2013

Kobiety idealne?

Dziś chciałabym wam przedstawić pewnie wszystkim wam znane 2 piosenkarki, które słucham od mniej wiecej 8 roku życia :D a mianowicie Jennifer Lopez i Christina Aguilera. Są rózne opinie na ich temat jedna kochają je drugie nienawidzą ja należę do tej pierwszej kategorii. Chciałabym ( obojętnie której)mieć włosy takie jak na tych zdjęciach. Bardzo podoba mi się fryzurka z pierwszego zdjęcia ach te loczki a do tego blond marzenie...
Ciekawa jestem czy Wy którąś lubicie? może za muzykę, włosy, wygląd? albo ogólnie za wszystko?











3 komentarze:

  1. Ohh! Jak byłam nastolatką uwielbiałam Britney Spears, robiłam o niej albumy, zbierałam wycinki z gazet plakaty, płyty, szczególnie kiedy ten okres kiedy była z Justinem Timberlake. Wychowywałam się z moją kuzynką, która natomiast zbierała info o Jennifer Lopez i Natalii Oreiro! Wymieniałyśmy się informacjami. Pamiętam moja pierwsza kaseta to była Jennifer Lopez, mam tę pamiątkę do tej pory i kocham tę płytę!! Kryśką zainteresowałam się później i jej plakaty tak jak i wyżej wymienionych wokalistek wisiały na mojej ścianie i szafach :) Potem doszła Avril Lavigne.. A potem fajne piosenkarki się skończyły :) teraz jak na dłoni można wymieniać ciekawe postaci.. Fajnie przypomnieć sobie dzieciństwo. Jako, że większość z nich zmieniła się o 100 stopni, podziwiam Lopezkę! Za wygląd, ubiór i włosy!! Ona ma już swoje lata, ale ta iskra, to coś jest obecne do tej pory! Wigor w teledyskach ohh! i jej ruchy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak byłam młodsza byłam wielką fanką Aguilery. Teraz mój gust muzyczny jest zdecydowanie inny, ale nadal czasem lubię wracać do hitów Christiny. Uwielbia jej głos, jest wielki, gdy jej słucham to mam ciarki na całym ciele :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak byłam dużo młodsza słuchałam Jennifer Lopez i Aguilery :) Wtedy jeszcze miałam ich kasety (tak, nie płyty :D). Podziwiam Chtistinę za głos, jest po prostu genialny :) Jennifer Lopez za to mimo swojego wieku wygląda bosko! :)

    OdpowiedzUsuń