Obserwatorzy

środa, 13 marca 2013

Dzisiejsza pielęgnacja


Dzis postanowiłam poświęcić pół dnia moim włoskom :)
wymyśliłam taki oto plan:

      1.  maska/olej przed myciem   (Użyłam olej alterra limonka i oliwka)
      2.  mycie szamponem/odżywką   (Szampon nivea Vital ( w dalszym ciągu go wykańczam :p )
      3a.  maska (Celia saszetka)
      3b.  odżywka d/s (alterra granat i aloes)
      4.  płukanka (marion ocet malinowy)
      5.  wcierka (jantar)
      6.  odżywka b/s (joanna naturia cytryna i miód)
      7.  serum/olej na końce( marion)


Na razie jestem na etapie nakładania maski:p może uda mi się dodać potem zdjęcie jak moje włosy po tym wszystkim wyglądały :)
no i jest. Ech na zdjęciu włosy wydaja się gładkie, ale sa takie jak zawsze trochę napuszone:/ a w dodatku chyba im nie pasuję ta odżywka naturia końcówki jakby suche były i to pewnie przez nią.Użyłam jej pierwszy raz dziś. Do tego są cienkie i strasznie się plącza :/ zmagam się już z tym tyle czasu i nic nie pomaga...                



5 komentarzy:

  1. Widzę solidne dopieszczanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dziś mam wolne to mam trochę czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maska Alterra ma alkohol, a płukana octowa ma pewni kwaśne pH i dlatego włosy mogą się puszyć :( Może spróbuj z maskami emolientowymi? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. możesz jakąś poradzić ?

    OdpowiedzUsuń
  5. naturvital aloesowa jest silnie nawilzajaca fajna maska dostepna w naturze :)

    OdpowiedzUsuń