Obserwatorzy

wtorek, 5 marca 2013

Zdj aktorek+ filmów


Spójrzcie na ich włosy :) !!!!!!!!!!!!!!!
Reklamy



Rani Mukherjee

Freida Pinto (Slumdog Milioner z Ulicy)
Aishwarya Rai


Karena Kapoor

Preity Zinta

Kajol


Kilka lat temu zakochałam się w hinduskich filmach. Mam ich obecnie około 60 płyt.Wszystkie praktycznie z gazet. Teraz mozna dostać na allegro nawet nie dużo kosztują. Uwielbiam je oglądać i przeżywać razem z bohaterami ich rozterki, podziwaiać ich tańce, stroje no i włosyyy nie da się ich nie zauważyć w tych filmach. Uwaga często zakręci się wam łza jeśli będziecie ogladac :p ja sie zawsze wciągam na maxa :D no i uzbroić się w cierpliwość:P są takie filmy co trwają 4, 5 godzin, ale mi to akurat nie przeszkadza :D Mam nadzieję, że może którąś z was zaraże filmami Bollywood:)
Moje ulubione





4 komentarze:

  1. Też uwielbiam Bollywoodzkie filmy:) Mam olej amla z Priyanką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niektóre wyglądają po prostu jak doklejane w photoshopie ♥_♥

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko, ja ledwo wyrabiam siedząc na tyłku przed ekranem 2 godziny a co dopiero 4 :D Pamiętam jak kiedyś na polsacie leciał jakiś film tego typu i właśnie się dziwiłam,że jakoś długo leci :P

    OdpowiedzUsuń