Obserwatorzy

wtorek, 5 marca 2013

Hinduskie oleje

DABUR- Przeciwłupieżowy Olejek do Włosów Amla
Kaktusowy Olejek do Włosów
Dabur Vatika

Cactus Enriched Hair Oil 200 ml
Intensywnie działająca odżywka, która sprawi, że włosy
staną się zdrowe i lśniące.

olejek do włosów ciemnych, Dabur Amla Hair Oil

Jaśminowy olejek dla włosów .
Nie barwi włosów.
Dedykowany dla włosów jasnych.

DABUR VATIKA ALMOND HAIR OIL
MIGDAŁOWY OLEJEK DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW
Z KOKOSEM I SEZAMEM.

DABUR AMLA GOLD HAIR OIL OLEJEK DO WŁOSÓW CIEMNEGO BLONDU
I BRĄZOWYCH

DABUR VATIKA COCONUT HAIR OIL
                                                         Chyba wszyscy go znają:)

                                                   
OLEJEK KOKOSOWY DO WŁOSÓW  przeciw rozdwajaniu się końcówek, nadający objętość


DABUR AMLA COOLING HAIR OIL
CHŁODZĄCY OLEJEK DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW

Przedstawiłam dziś "tylko kilka" olejków hinduskich :) może któryś was zainteresuje. Mnie zaciekawił ten z kaktusem:) moze się skuszę na niego kiedy skończę swoje obecne.Zakochałam się w olejach :) szkoda, że tylko na allegro je dostać można:/ i troszkę dużo z przesyłką :/ w porównaniu do tego ile kosztują w Indiach.


5 komentarzy:

  1. Wszystkie są mega kuszące, ale nie wiem gdzie w moim mieście można je dostać oprócz manufaktury ( gdzie cena mnie pewnie powali ), wczoraj kupiłam olejek z Green Pharmacy ze skrzypem polnym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja zamówiłam na allegro też ze skrzypem:p

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest taki wybór, ze już sama nie wiem. Kusi mnie Amla do włosów ciemnych i Vatika.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam niedawno na blogu kociambra w podróży zdjęcie półki z tymi olejami chyba w Indiach właśnie. W przeliczeniu na złotówki są po ok. 3zł! U nas też tak powinno być.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez u niej widziałam :) niestety u Nas jest drożeej :(

    OdpowiedzUsuń