Obserwatorzy

sobota, 23 marca 2013

Porada

Chciałabym żebyście mi pomogły i powiedziały czy takie kosmetyki na wysokoporowate włosy mogą być.
Szampony: garnier awokado i masło karite, naturia pokrzywa i zielona herbata
Odżywki: garnier awokado i karite, ( mam jeszcze isane babassu i alterra granat i aloes ale te chyba nie bardzo)
odżywka bez spłukiwania naturia mieta
Maska: mleczna kallos latte, stapiz sleek line regenerująca, złota maska ajurweda, drożdżowa babci agaffi, wax z aloesem
oleje: amla do włosów ciemnych, migdałowy
no i jedwab chi
coś nie pasuję? albo coś innego w zamian czegoś? Pomóżcie jeśli możecie chciałabym już dobrze pielęgnować włosy

3 komentarze:

  1. Szampony: garnier awokado - nie do końca, bo może przetłuszczać włosy, trzeba go dobrze używać,
    Naturia pokrzywa i zielona herbata może zostać. Dodatkowo kup sobie pokrzywę w aptece i rób z tego herbatkę, którą po myciu spłuczesz włosy. (2 razy w tyg., tylko ostrzegam że barwi potem ubranie na żółto jak nie wyschnie ;))
    Odżywki bym odrzuciła i kupiła z ''Ziaja'' wygładzającą lub z jakiejś innej firmy wygładzającą.

    Odżywka bez spłukiwania Naturia mięta może zostać ale wcieraj ją tylko w końce.
    Maska: mleczna kallos latte - ok.
    Stapiz sleek line regenerująca - ok
    Złota maska ajurweda ok.
    Drożdżowa babci agaffi - ok.
    Wax z aloesem - ok.
    Oleje: amla do włosów ciemnych, migdałowy - tutaj zależy jak włosy się po nim zachowują.
    Jedwab chi - ok. ale tylko w końce.

    Właściwa pielęgnacja to nie tylko kosmetyki, ale ich używanie. Przesadzając z natłuszczaniem włosów możemy uzyskać niechciane efekty przetłuszczających się włosów. Nie można stosować wszystkiego na raz, maski 2-3razy w tygodniu np., odżywki po każdym myciu.
    Szampony z dużą ilością olejków itp. też będą przetłuszczały włosy, dlatego trzeba je umiejętnie nakładać i nie wmasowywać w skórę głowy.

    Mam nadzieję, że choć trochę pomogłam ;)
    Pozdrawiam.
    www.fryzjerska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cięzko stwierdzić, musisz sama się przekonać czy cos Twoim włosom służy lub nie - ja mam porowate włosy, ale np. żel lniany robi z nich puch tak jak i olej kokosowy, w moim przypadku szampon BD dziecięcy i balsam BD fur mama sprawdzają się w myciu, z odżywek to Biowax do ciemnych i z proteinami mlecznymi. Kupiłam kiedys odżywkę eubione (olej z pestek winogron zaraz po wodzie w składzie) ale troszkę robi puch, więc kładę ją przed myciem z olejem lub samą - każdy włos jest inny, mimo, że klasyfikujemy je do wysoko, nisko, srednio porowatych, zniszczonych, zdrowych, suchych...itd. to i tak to co mi pomoże nie oznacza, że pomoże Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trudno powiedzieć, każde włosy na dany kosmetyk mogą reagować inaczej. Ja nie miałam żadnego z wymienionych przez ciebie kosmetyków. Pamiętaj, aby jedwab dawać na końcówki włosów, a nie na całe :)

    OdpowiedzUsuń