Obserwatorzy

poniedziałek, 18 marca 2013

Kilka propozycji


Polecam w tej fryzurce na początek pójsc na łatwiznę i zrobić z boku:)







Poszukałam dla Was i dla siebie:p kilka propozycji jak fajnie i szybko (jeśli się opanuję w miarę ) fryzurek np: na randkę, do pracy, szkoły itd itp:) jak na razie ja potrafię zrobić tylko kłosa:/ muszę popróbować pozostałych fryzurek te najfajniejsze są po angielsku szkoda:) 
Najbardziej przypadła mi do gustu ostatnia a wam? :) 
swoja drogą ciekawe czy te włosy z dwóch ostatnich filmików są prawdziwe czy doczepiane:) 

Ps zapraszam jeszcze do rozdania jeszcze tylko 3 dni!


i coś dla uszu:) Papa:)

4 komentarze:

  1. Fryzury śa świetne ale ja nie mam cierpliwości do włosów jak coś zaczyna mi sie plątać to ja już wychodzę z siebie ale spróbuję zrobić kłosa bo już tyle razy się do niego zabierałam może z tym filmikiem mi się uda :) Bardzo dziękuję z wzięcie udziału w moim rozdaniu :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń