Obserwatorzy

środa, 27 marca 2013

Szampon Naturia z pokrzywą i zielona herbatą

Opis produktu

Receptura tego szamponu została opracowana, aby pielęgnować włosy przetłuszczające się i normalne. Ulepszony skład wzbogacony jest o naturalne ekstrakty roslinne z pokrzywy i zielonej herbaty, dzięki czemu wzmacnia włosy i działa antyłojotokowo, tonizująco i przeciwzapalnie. Szampon sprawia, że włosy odzyskują sprężystość, puszystość i blask. Są miękkie i delikatne w dotyku oraz mniej się przetłuszczają.
Pokrzywa - cenne źrodło witamin, wzmacnia włosy oraz działa łojotokowo i tonizująco.
Zielona herbata - wykazuje silne właściwości przeciwzapalne, wzmacnia włosy i nadaje połysk.

Skład:

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide Dea, Soyamide Dea, Cocamidopropylamine Oxide, Sodium Laureth-4 Carboxylate, Glycereth-7, PEG-7, Glyceryl Cocoate, Urtica Dioica, Camellia Sinensis, Propylene Glycol, Butylene Glycol, Citric Acid, Disodium Etda, Sodium Chloride, Parfum, Hexyl Cinnamal, Limonene, Dmdm Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Cl 42090, Cl 47005

Moja opinia

Hmm kupiłam go jakiś czas temu w Rossmanie. Kiedyś miałam szampon miód i cytryna i nie spisał się. Włosy po nim miałam suche i nie mył zbyt dobrze. Myślę sobie dam szansę temu może będzie lepszy no i jest z  pokrzywą to mnie przekonało.
Szampon słabo się pieni trzeba wylać sporą ilość żeby pojawiła się piana i starczyła do umycia włosków a mam średniej długości, buteleczka jest malutka przez co mało wydajny jest. Jest przeznaczony do przetłuszczających się włosów szczerze? nie zauważyłam żeby je zmniejszał.
Mam też odżywke b/s z tej samej serii, ale szału nie ma po tej parze ech:/ czyli pozostaję ciągle szukać odpowiedniego szamponu do moich włosów.
Cena 4.99 -6zł
Ps. zamówiłam maskę Organique anti- age :) jak myślicie sprawdzi się na moje porowate włosy?:) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz